wtorek, 27 listopada 2012

Liebster Award xD

Siemkaaa ! *__*
JESTĘ LENIĘ ! ;D
Informuję was już na wstępie iż nowy rozdział dodam, gdy go napiszę i gdy będę miała choć chwilkę wolnego. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. ;x
Postanowiłam odpowiedzieć na pytania do Liebster Award, ponieważ zostałam nominowana przez Dziewczyna Malika. Oto one :

Pytania od Dziewczyna Malika

1. Jak i kiedy "poznałaś" One Direction?

1. Na pierwsze pytanie odpowiem następująco iż One direction poznałam w szkole w 1 gim. Pamiętam, że wtedy byłam dyżurną przy szatni i obok siedziała moja koleżanka. Usiadłam koło niej i wsadziła mi do ucha słuchawkę no i tak właśnie usłyszałam pierwszy raz ich piosenki. Po szkole od razu zaczęłam obaczajać ich w necie. Wtedy pamiętam, że zakochałam się w Lou, na dzień dzisiejszy w Zaynie. (tak już przemija taa ma miłość.)
Zacna odpowiedź ? ^^
hahahahah, chciałam poczuć się szlachtą, loool ;D

2. Co sądzisz o hejtowaniu dziewczyn chłopaków z 1D? 

2.Według mnie jest to chore. Jak można obrażać dziewczynę swojego idola, który ją kocha. Sama nie przepadam za Perrie,ale nie hejtuję jej tak jak robią to inni. Zal mi z całego serca chłopaków i nie dziwię się, że np. Zayn na parę dni zawiesił konto na tt. Nie chciał po prostu czytać plotek, szantażów i innych bzdur na temat ich dziewczyn. Moim zdaniem nie jest to miłe i nienawidzę takiego czegoś ! Zawsze jak natknę się na hejt, moja reakcja to "AHA" i spierdalam ze strony. ;/ 
Pomyślcie sobie, jak czuje się w tej chwili Zayn i Louis gdy czytają coś takiego. Mi na samą myśl pęka serduch i łzy spływają powoli po polikach. 
Pojebane i tyle -,-
3. One Thing czy Little Things

3.Little Things !!!! ;D <3333 ;3
4. W trzech słowach opisz swój styl ubierania się.
4.Niemodny, brzydki i spoko. :D
Vas happening ? (=
5. Czy kiedykolwiek próbowałaś jeść zupę, jogurt, lody bądź cokolwiek, widelcem?

5.Gdy tak sobie myślę, to stwierdzam, że nic nigdy nie jadałam widelcem, chociaż jadło się to łyżką.Nie mam na tym punkcie żadnej fobii, a widzieliście może widelco-łyżkę, bo ja tak . xD

6.  Co sądzisz po ostatniej akcji między Zaynem a Tomem z TW?
6.Nie wnikam. ;/
Jest to dziecinne, ale sama popieram Zayna. Jestem po jego stronie ! ;D
Nienawidzę The wanted i nie obchodzi mnie co robią i gdzie, ale sądzę o nich to samo co Zayn. ^^
Nie znam ich imion i nawet nie wiem, który to z tego całego TW. ;/
7. Posiadasz jakieś talenty? Jeśli tak, to jakie?
7.Nie posiadam, no oprócz mojego talentu do fałszowania przy śpiewaniu i umiem troszkę rysować. Interesują mnie bardzooo języki obce, w szczególności Angielski i Niemiecki !!!! ;D
8. Masz rodzeństwo? Jeśli tak to, młodsze czy starsze?
8.Tak mam brata 10 lat starszego ode mnie. Jest pojebany i tyle ;)
9. Jest coś czego panicznie się boisz?
9.Pająków !!! Gdy jakiegoś takiego małego potworka widzę to od razu,momentalnie kwiczę i uciekamm. Nie straszcie mnie tylko ! ;c
10. Jaki jest Twój ulubiony aktor/ka i dlaczego?
10.Mój ulubiony aktor to oczywiście tylko i wyłącznie Douglas Booth ! Kocham go, ponieważ świetnie zagrał Kayle'a w Lol'u. Uwielbiam go, jego uśmiech, jest boski ! ;D
11. Właśnie wygrałaś w ogromną sumę pieniędzy, co robisz? 
11.Gdybym wygrała ogromną sumę pieniędzy to natychmiastowo kupiłabym bilet do Londynu i tam zamieszkała. Na zawsze ! Forever. Spotkałabym Zayn'a i żyli długo i szczęśliwie. 
Hahahahah,
Marzenia głupich ;) 

No wiec tak blogi, które nominuję to :


Wiem, że mało, ale cóż ;x

Pytania:
1.Jak masz na imię ;x ?
2.Masz jakieś zwierzę i jak się nazywa ?
3.Twoje najskrytsze marzenie powiązane z One direction. ?
4.Ulubiona piosenka z 'Take Me Home' ?
5.Kogo jeszcze słuchasz oprócz One direction ?
6.Kogo najbardziej kochasz z 1D ?
7.Gdybyś utknęła na bezludnej wyspie, co byś ze sobą wzięła ? (3 rzeczy)
8. Co zrobiłabyś gdybyś dostała bilet na One direction ?
9.Ulubiony film i aktor ?
10.Czy masz w pokoju poprzywieszane na ścianach plakaty One direction ? (jak tak to ile ?)
11.Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole ? ;D


  Bye ;D
Pozdro600
Anka ;*

1 komentarz:

  1. Hej ;d jest już nowy postu u mnie na blogu ;) http://onetiredpony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń