sobota, 8 grudnia 2012

Imaginy z gifami . Part ; 1 .

1. Zayn i Niall ; O nie , ona nie ugotowała nam obiadu ?


2. Ty ; Hazza popraw sobie włoski .
On ;



3. Louis ; Harry , kochaam cię !


4. Harry ; Buuuu...


5. Ty ; Harry , dzisiaj BIGOOOS na obiad .




6. Harry wycierający twoją pomadkę z jego ust ...


 
7. Liam czeka na Ciebie przed domem , gdy się pojawiasz ;


8. Ty ; Zayn , zmień pieluchę małej/małemu .


9. Ty ; Harry , oddałam tego twojego kocura .
On ; Dlaaaaczegoo ?




10. Dziennikarz ; Louis kochasz swoje fanki ?
On ;





11. Louis i Niall ; A tak bronimy [T.I] . 


 

12. Chłopaki ; Patrzcie jaka fajna laska !





 Niall do Liama ; Zobaczysz będzie moja .


13. Niall ; Co ja wczoraj robiłem ?



14. Ty ; Liam dzisiaj ty robisz obiadek .
 

15. Louis ; Oh shit , zostawiłem piekarnik włączony .


16. Ty ; Chłopaki , obiaaaaad !




17. Ty ; Kto znowu ruszał moją bieliznę ?
Sprawcy ; My jesteśmy nie winni .


18. Ty ; Niall , jedziemy do Nandos .
On ; Naprawdę ?



19. Chcesz zrobic Zaynowi zdjęcie .
On ;




20. Zayn ; To ty będziesz moją żoną !


21. Louis ; Ja chceeee do [T.I] .



22. Harry ; To co kupimy tego kota ?



23. Louis ; Ty naprawdę mnie nie kochasz ?



Siemka , dawno nie pisałam ;o przepraszam Was bardzo ale muszę poprawic oceny ;c piszcie w komentarzach jakie imaginy wolicie czy te zwykłe czy z gifami ;) do zobaczenia , wkrótce ;>

2 komentarze:

  1. z gifami są świetne! Dodawaj je częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superrrr, te twoje teksty mnie rozwaliły, uśmiałam się jak małe dziecko.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas ; D
    http://chlopaki1d.blogspot.com/2012/12/148-moda-para.html?showComment=1356037630474

    OdpowiedzUsuń