wtorek, 19 lutego 2013

Liebster Awards

Siemaaneczkoo ;]

Pojawiłam się tutaj tylko z jednego powodu, a mianowicie otrzymałam nominację od Vas happenin boys?!. Sorry, że tak późno to rozpatrzyłam ale czas , czas i jego brak. Dobija mnie to juuuż. A poza tym chciałam was poinformować, że nowego rozdziału, nie będzie dopóki pod ostatnim rozdziałkiem nie będzie min. 5 komów. Wiecie co, wchodzę sb na bloga, a tutaj tylko jeden kom. od takiej BIELIEVE CZYTELNICZKI.
Skandal, gdzie się podziali wszyscy obserwatorzy, hmmmm ?! Tym razem się nie przełamię i będę czekała na jaakikolwiek znaak.;( Wracając do Liebster Awards , z CAŁEGO SERDUCHA DZIĘKUJĘ ZA TĄ NOMINACJĘ. Big HUG for u ;***

Mojeee sweet odpowiedzi ;]


1. twoje imię??
Ankaaaaa, ;]
2. ulubiona piosenka??
Czyli, że jaka, bo z słodziaków z 1D to Loved you first , a mojego słodziaśnego Justinkaaa to As long as you love me <33333
3. Ulubiony członek 1D??
Zayn !!!!! ;* <3333 I proszę mi go w tym momencie nie podkradać!!!! Jest mój !

4. Czy czytasz mojego bloga??
Taaaaaki go kochaaam ! Sorry, że nie komentuje ale ja już tak mam ;>
5. Jak często czytasz mojego bloga??
Różnie ;] ZALEŻY OD HUMORU xD
6. Trzy pytania które zadałabyś komuś z 1D.
Wyjdziesz za  mnie ? ;]
Czy przyjedziecie do Polski ?
Co sądzisz o Polsce ?
7.Masz rodzeństwo??
Tak brata, ale czy psy zalicza się do rodzeństwa , bo on tak podobnie sie zachowuje. ;x
8.Ublubiny kolor??
Czaaaarny jak Zayna włosky ;*
9. Jaki blog mi polecisz??
Hahahahaah SWÓJ ;D
10. Co ulubisz robic w wolnym czasie??
Czytaaaać LARREGO ! Boż... jaka to idealna para ;]
11. Masz zwierzątko w domu??
Maaaam kociaka Mikiego ;]


Moje pytaniaaa znajdują się w jednym z postów i nominacje też, nie mam ochoty drugi raz się w to bawić, sorry, brak czasu ;]

Zrozumcie ;)

Pozdroo,
Anka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz